Tallhem

Om livet på den lilla gården Tallhem. Familj, Hästar, Skog & Natur....

Denna väntan.....

Kategori: Allmänt

Igår kväll ställde jag klockan på 00.30 för att jag skulle gå upp och titta till hästarna, men eftersom jag jobbat och nattsuddat ett par nätter nu så är jag ju ganska trött...... kl. 02.30 vaknade jag av att lilla Oskar var ledsen, tyckte det var lite konstigt att jag sovit med telefonen i handen. ;-) När jag vaknat till satt och gav Oskar välling kom jag på att ställt larmet på telefonen för att jag skulle kolla hästarna, jag har antagligen stängt av den i sömnen.

Tut att det inte är så många som är ute och åker på nätterna, vilken syn att få se mig iförd nattlinne eller min overallpyjamas och gummistövlar springa runt i hagen och leta efter hästar.... Kan ju vem som helst få mardrömmar av!

Idag var Sabinas juver ännu större och hon var jättehungrig, hoppas att det är dags snart......... det är dag 330 idag....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: