Tallhem

Om livet på den lilla gården Tallhem. Familj, Hästar, Skog & Natur....

Förvirrad.....

Kategori: Allmänt

Hade en underbar dag igår, med trevligt sällskap, Elin, Hampus och Jesper var här och lekte med pojkarna. När Fredrik kom hem tog vi en tur på cyklarna, jätteskönt.
Vid åtta tiden på kvällen satt jag i soffan och det kändes som om jag hade glömt nåt....... Jag hade helt glömt bort att jag skulle på skogskörarkurs i Hässleholm!!!! Faan hur j.....a senil får man bli, blir så trött på mig själv att jag e så totalt senil och förvirrad, jag har ju längtat efter detta ända sedan jag anmälde mig i Januari!!
Jag slängde mig i bilen så jag hann vara med de sista 30 minuterna i alla fall.... Nästa måndag ska jag hänga på låset till kurslokalen, tänker inte missa en enda sekund!

Inatt vaknade lilla Oskar, när jag tog upp honom var han jättevarm, i morse hade han 39,2 i temp......Jag som hade tänkt att vi skulle vara ute hela dagen och fixa i trädgården och kanske köra en sväng med Benji, men det får väl vänta till en anna dag..... Stackars min lilla älskling.....

Kommentarer

  • Elin säger:

    Tanx för en grejt dejt! Synd att du missade kursstarten :( Det är förståligt (kan man säga så??) att man glömmer om man njuter av fina vädret en hel dag :)

    2010-04-13 | 22:11:22
  • Annica säger:

    Kul med din blogg!!! Men Anna-Lisa, det ska vara du till det!! Hihi!! Knasfia!!!!

    2010-04-14 | 14:49:13

Kommentera inlägget här: