Tallhem

Om livet på den lilla gården Tallhem. Familj, Hästar, Skog & Natur....

Vinterskoj!

Kategori: Allmänt

Förra helgen var jag och Albin ute i skogen och tolkade, Albin åkte pulka efter Benji och jag red. Vi var ute i över en timme, Albin tyckte att det var skitkul, han hoppade till och med med pulkan. På ett ställe hade dom plogat en liten vall, jag travade och Albin hoppade så hela pulkan var i luften. Albin skrek: WOOOW Skithäftigt mamma, kan vi göra det igen!!!
Trots att det var -10 ute så frös vi inte. En helt underbar tur. Hoppas att vi hinner med en till i helgen.
På söndag ska hästarna på semester till Bjärlöv, så det hade ju varit kul att hinna det innan vi kör iväg dom...

Grim och Ina har varit ifrån varann i snart 3 veckor, hoppas att det räcker för att lille Grim ska sluta dia.....

GOTT NYTT ÅR!!!!

/Anna-Lisa

Kommentarer

  • Elin säger:

    Underbara vinter! Inspererad av er har ju vi oxå tolkat, efter våra djur, det är bara så härligt! Hoppas vi hinner göra det många fler gånger =)

    Imorgon ska jag jobba :( så då lär det inte bli utemys med grabbsen...

    Ha det gott! Många kramer Elin

    2011-01-03 | 23:12:29
  • Bosse Fredriksson säger:

    Jag såg på Skåne Blekinge Ardenner föreningens gästbok att du sökte någon som tillverkar skogsredskap till häst .

    Gå in på www.kallblodsstallet.se , så skall du se att allting löser sig .

    Ha de gott !

    Bosse .. Kallblodsstallet...

    2011-01-18 | 19:34:03
    Bloggadress: http://www.kallblodsstallet.se

Kommentera inlägget här: